مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-06سياسي

 دانشجوی تراز انقلاب حق طلب، مبارز، فعال، منصف، پرسشگر و مطالبه گر است


 معاون رییس جمهور به مناسبت روز دانشجو در جمع صمیمی و پرشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم حضور یافت و ضمن شنیدن انتقادها و پیشنهادهای نمایندگان تشکل های دانشجویی به سؤالات دانشجویان در زمینه های مختلف پاسخ داد.

-  معاون رییس جمهور به مناسبت روز دانشجو در جمع صمیمی و پرشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم حضور یافت و ضمن شنیدن انتقادها و پیشنهادهای نمایندگان تشکل های دانشجویی به سؤالات دانشجویان در زمینه های مختلف پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسینی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم که با همت جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد، با تبریک روز دانشجو با بیان اینکه با محافل دانشجویی مأنوس است و هیچ موقع ارتباطش با دانشگاه و دانشجویان قطع نشده است سؤال یکی از دانشجویان که چرا مسئولان فقط در روز دانشجو و انتخابات به یاد دانشجو می افتند، اظهار داشت: حضور در جمع دانشجویان و باز کردن گره های ذهنی و پاسخ به سؤالات و شبهاتی را که با آن مواجه هستند، جزیی از وظایف و تکالیف خود می دانیم و ضرورت دارد همگان با چنین رویکردی با جوانان و دانشجویان گفت وگو کنند.

معاون رییس جمهور در امور مجلس تأکید کرد: اعضای دولت در طول سال با دانشجویان ارتباط دارند و اخیراً هم با همت بسیج دانشجویی در هفته بسیج در یک روز 13 عضو دولت در دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 دانشجوی تراز انقلاب حق طلب، مبارز، فعال، منصف، پرسشگر و مطالبه گر است

 دانشجوی تراز انقلاب حق طلب، مبارز، فعال، منصف، پرسشگر و مطالبه گر است